недеља, 14. фебруар 2016.

Hey!Ja sam Jovana !A kao sto vidite OVO je moj blog <3

Kao prvo i prvo ja imam 12.god (yey) Mogu da pisem lepe sastave (samo kad me hoce....) i lepo da crtam (moj talenat xD) .Pa evo ,nemam zanimljiv zivot,pa rekoh ,,Ej,sto ja ne napravim blog?!'' i onako kao ,,Ima da ga napravim !(LOL)''Nzm kolko cu sada da uspem,al aj i sad bukvalno stojim za kompjuteru i kuckam 
..NEMAM POJMA kad me oce-oce xD
Sta josss??? Uf.. inace sam odlicna (sa dve 4...dal sam realna?!)Geografija i Srpski ,neceme mada jest sad sve ovo sad tesko al aj xD prezivecu hvala Bogu,kad sam prezivela Svetog Savu (sa 4-5 sata stojanja )i kad mi nisi popucale glasne zice...Mogu i ovo :'D
Ne bi sada da se nesto raspricam dosta sam pisala... (JOVANA JEL ZNS TI KAKO JE OVO KRATKO) ne...??

Okii ako imate nekih predloga za neki post nmp nista mi bukvalno ne pada na pamet pa ako znate nesto ,bacite neki komentar dole... (ii lajk i pratite me i...) BLA BLA BLA

PS. ja sam VELIK FAN Ariane Grande i James Maslowa (iz BTR-a ,tj.Big Time Rush-a)hehe xD


                                                                                        

1 коментар:

  1. Zelim ti puno srece!Mozes pisati o skoli,organizaciji itd.Poseti moj blog ako zelis: http://helena-mydiary.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши